Tantraforum.dk forside Fora Diskussion om tantra og erfaringer Her kan man udveksle erfaringer med tantra

Viewing 3 reply threads
  • Forfatter
    Indlæg
    • #1708
      adminadmin
      Keymaster

      Dette forum er til for at udveksle erfaringer med tantra. Man kan også stille spørgsmål.

    • #1991
      LetLoveRuleLetLoveRule
      Deltager

      Hej med dig – ja hvis altså der er andre der læser med herinde i forum?

      Det ser ud til vi bliver flere medlemmer, hvilket er skønt, men jeg får sådan lyst til at spørge… Hvorfor er du herinde uden billede, angivelse af hvorfra du kommer og uden tekst på din profil?

      Da jeg meldte mig ind var jeg lidt genert over at lægge billeder på, så fandt en mellemvej med et par anonyme billeder, dog stadig mine egne… slettede dog efterfølgende min laaange tekst fordi jeg fik en oplevelse af at dele for meget (ift. de mange profiler helt uden tekst). Vist noget med at blive ramt af sårbarheden…

      Men er der mon en eller flere derude på den anden side af skærmen der også er nysgerrig efter at finde en proces- og/eller tantrapartner, eller er du helt anonym fordi du bare gerne vil være med og have muligheden for at læse de mange spændende artikler?

      Nu vil jeg prøve selv at sætte nye ord på min egen profil om hvorfor jeg er med herinde, hvad jeg ønsker at finde og hvem ved, måske det endda kan blive til et ny billede også 🙂

      Måske jeg kan inspirere dig til at gøre det samme? Jeg er i hvert fald lidt tøvende overfor at skrive “med spredehagl” og spørge ud i intetheden…

      God aften,

      Kh “hende den nysgerrige”

    • #2004
      WintherWinther
      Deltager

      Jeg kan genkende dine tanker. Jeg ikke selv typen der bare lægger et billede op af mig selv, sådan bare lige.
      Men hvis jeg fornemmer at en har lyst til en dialog, sender jeg hurtigt et billede, så er jeg åben.
      Teksten, “med spredehagl” ja det er noget spøjst noget.
      Jeg kan godt li dit udtryk, det med at skrive ud i “intetheden” 😆 det giver sådan en tom følelse.

      Det er noget andet, når der fornemmes at der er noget “substans” i den anden ende 😁
      Sidder lige og smiler, til hvilket profilbillede jeg skal sætte på 🙏

    • #2100
      Inaktiv

      Jeg har foto på. Af mig. Alt andet ville være underligt. For mig. Jeg har intet at skjule. Jeg har tillid. Jeg vil mødes som mig. Og hvis jeg ikke kan stå rent og vise hvem jeg er, så er starten seriøst dårlig.

      Hvad andre gør forholder jeg mig ikke til. Men selv står jeg nøgen… omkring hvem jeg er.

Viewing 3 reply threads
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.