Viser 0 svartråde
  • Forfatter
    Indlæg
    • #2487
      FielfrazFielfraz
      Deltager

      Jeg har brug for at forstå især én ting omkring Tantra….eller rettere Tantra massage. Det handler specielt om Lingam massage og om hvad målet/formålet er med denne. Jeg er med så langt at der ikke er et mål men snarere et formål. Så altså….nu har jeg efterhånden prøvet det en del gange…at blive masseret inklusiv Lingam massage. Der har været gange med og uden udløsning. De gange der har været udløsning har jeg været virkelig meget i tvivl om hvorvidt jeg har forbrudt mig mod essensen i Tantra og Tantra massage. Jeg er med på at det ikke er målet men at det kan ske…..og jeg er egentlig også med på at hvis man tilbyder denne massage er det vigtigt at understrege. Hvis man får udløsning og alt efter hvordan massøren håndterer dette…..hvad er så den vigtige læring? Jeg har i dag læst at det handler om at udløsningen ikke må stå alene men at handler om at bevare energien i en egentlig krops orgasme. Jeg glæder mig til at læse jeres input om dette, hvis ellers mit opslag giver mening. 🙂

Viser 0 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.