Tantraforum.dk forside Fora Find en tantrapartner Kvindelig Tantrapartner søges

Viser 5 svartråde
  • Forfatter
      WintherWinther
      Deltager

Jeg er der hvor jeg er meget åben, og har den tro lige nu, at det der viser sig, og fornemmes på en god kemi / mellemmenneskelige relation, Det viser sig af en grund.

Om du er ny i det tantriske og der åbnes en form for fælles vej.. det kunne være en spændende vej..

Eller du som erfaren tantriker, bliver inspireret .. start endelig en dialog..

Om det er kun fordybelse i proces eller enkelt emner som f.eks. arbejde med polaritetsfaktor, eller nysgerrighed i seksualitetens kors… så er jeg nysgerrig i en spændende dialog.

Jeg kan endda tænke at en relation både kunne være nysgerrig på om det kunne føre til en kærlighedsrelation eller det skal være en afgrænset nysgerrighed.

Med dialog, tænker jeg at det kan både være i tale og gennem massage og kropslighed.

Er til absolut klare linjer og en god forventningsafstemning.

Jeg skriver lidt bredt, fordi jeg ikke kan fornemme om der er ret meget aktivitet i dette forum.

Inaktiv

Jeg synes om din tekst… dog er det grænseoverskridende at svare i et åbnet forum…men en eventuel dialog skal jo have sin begyndelse…god dag Zol

Inaktiv

Tak for din besked…jeg har bare et problem med at svare dig i privat besked….af en eller anden uvis grund er den blokeret!??
      Zol

WintherWinther
      Deltager

Så skulle indstillingerne være på plads 🙂

WintherWinther
      Deltager

Takker for den foreløbige interesse.

Der er pt ikke fundet et match.

WintherWinther
      Deltager

Takker for den foreløbige interesse.

Der er pt ikke fundet et match.

Viser 5 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.