Tantraforum.dk forside Fora Find en tantrapartner Her kan søge i og lave kontaktannoncer Svar til: Her kan søge i og lave kontaktannoncer

Inaktiv

Kære læser.
Jeg søger en fortrolig kvindelig partner at udvikle mig med og gennem.
Jeg blev skilt for 5 år siden, hvilket har været en gave i form af, at jeg ikke tror, jeg ellers ville have fået sat gang i den selvudvikling og selvindsigt, jeg har opnået siden og stadigvæk arbejder med.
Jeg ville egentlig gerne have en kæreste, men det er endnu ikke lykkedes at mødes med en kvinde, hvor vi begge har haft modet og selvindsigten til at slå til, når vi ved et møde har mærket, at der har været en særlig kemi.
Jeg er mere introvert end udadfarende, så det ligger ikke til mig, straks at falde i snak med nye mennesker, hvis der ikke er sat nogle rammer til det.
På tomandshånd snakker jeg dog gerne om alt, når først kontakten er skabt.

Jeg er blevet overrasket over, at jeg ikke husker tidligere i livet at have haft større lyst, end jeg mærker, jeg har i disse år.
Jeg kan godt blive forvirret og i tvivl om, hvad der er hvad, og hvad der kommer først af kærlighed, sex, lyst, fortrolighed, tryghed og oprigtig interesse.
For også at lære mig selv bedre at kende, søger jeg derfor nu en udviklingspartner – og gerne, men ikke nødvendigvis, med kærestepotentiale – der har lyst til at udfordre og udforske sammen. Både fysisk og verbalt. Jeg søger en rum, hvor jeg kan sige min ærlige mening og oplevelse af tvivl, usikkerhed, lyst og behov uden at være bange for at miste.

Jeg har ikke egentlig tantraerfaring. Jeg kan mærke, hvad naturen og kærlighed og æstetik betyder for mig, og at det er en særlig type kvinde, jeg ofte ubevidst bliver interesseret i. Det ubevidste, intuition, tilfælde og synkronicitet interesserer mig. Jeg mærke også nogle gange, at blive forledt af mine tanker og falde for overflade frem for dybde. Jeg har aldrig kunnet være sammen med en, hvor jeg ikke har følt noget dybere, men det er ofte startet med noget ydre. Øjne og smil betyder meget. Du ved lige så vel som mig, at der er forskel på mænd og kvinders tilgang til tingene, men at det gælder om at se ud over sig selv og i stedet have et mere holistisk syn på, hvad tidens forhold kræver,
Jeg er 55 år og slank, holder mig pæn og skydes ofte 10 år yngre. Jeg bor i ejerbolig og har en godt almindeligt lønmodtagerjob i København og bor 15-20km nord for byen i nærheden af toget, hvorfor jeg pt har valgt ikke at have bil. Jeg er ikke fanatisk med noget. Jeg spiser varieret, går op i ikke at forurene eller have madspild.
Kan du matche og udfordre mig hører jeg gerne fra dig, hvis du også bor på disse kanter. Kærlig hilsen